Wezwanie BCLC do większego bezpieczeństwa w grach online

BCLC, Korporacja loterii Kolumbii Brytyjskiej, wezwała banki do promowania bezpieczniejszych gier na całym świecie kasyna online . To właśnie podczas ostatniej dorocznej konferencji New Horizons in Responsible Gambling BCLC wykonał ten telefon.

Gray ż zafanicz kasynacz online Ż Polce :
Banki gier BCLC

Cel 2021

Hazard, czy to online, czy na lądzie, ryzyko . Dlatego instytucje takie jak BCLC podejmują działania w celu promowania bezpieczniejszej gry.

Tym razem BLCL planuje działać z bankami. Rzeczywiście, banki odgrywają ważną rolę w relacja między kasynem online a graczami . Jako instytucje finansowe To One zarządzają kontami bankowymi.

Zdrowia graczy BCLC jamie Wiebe jest jasny: chce rozpocząć dialog między branżą gier a instytucjami finansowymi. W dłuższej perspektywie chce, aby obie strony opracowały narzędzia gwarancji bezpieczeństwa graczy.

Hazard, czy to online, czy na lądzie, wiąże się z ryzykiem. Dlatego [ ... ] BCLC podejmuje działania w celu promowania bezpieczniejszej gry.

Jakie narzędzia?

Korzystanie zapobieganie a Informacje prawne dotyczące hazardu i hazardu są dziś w ścisłej formie. BCLC pracuje również nad opracowaniem nowych narzędzi zapobiegawczych. Z powodu chęci Vibe do negocjacji z bankami można spodziewać się dalszych działań na rzecz graczy.

Niektóre banki lub inne instytucje bankowe nie czekały na to wezwanie do działania. Wynika to z faktu, że bankowość internetowa Monzo stworzyła funkcję samoblokującą dla graczy, na przykład w przypadku nadmiernej gry.

System użyje kodów dostępu, aby zapobiec wszelkim transakcjom w witrynach z Grami Online. Oferowana usługa podbiła wielu graczy swoją skutecznością.

Sytuacja banków

Banki gier BCLC

Simon McNair, starszy konsultant polityczny Behavorial Insight Team, broni sektora finansowego, a przede wszystkim banków, twierdząc, że już odgrywają ważną rolę w ochronie swoich klientów.

Twierdzi, że instytucje finansowe wdrażają środki ochrony i zapobiegania przeciwko graczom kasynowym . Dodaje nawet, że problemy behawioralne są w dużej mierze związane z niewłaściwym zarządzaniem pieniędzmi konsumentów.

Dlatego BCLC wzywa banki do zrobienia więcej, aby takie zachowanie nie było już problemem w przyszłości. Sprawa do wykonania...